• pagina

A vacuna Sinopharm COVID-19: Ciò chì avete bisognu di sapè

Aghjurnatu u 10 di ghjugnu di u 2022, in cunfurmità cù e raccomandazioni interim rivedute.

U Gruppu di Cunsigliu Strategicu di Esperti di l'OMS (SAGE) hà emessu cunsiglii interim per l'usu di a vacuna Sinopharm contra COVID-19. Questu articulu furnisce un riassuntu di quelli cunsiglii interim; pudete accede à u documentu di guida cumpletu quì.

Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

Quale pò esse vaccinatu?

A vacuna hè sicura è efficace per tutti l'individui di 18 anni è sopra. In cunfurmità cù a Roadmap di Priorità di l'OMS è u Quadru di Valori di l'OMS, l'adulti anziani, i travagliadori di salute è e persone immunocompromessi deve esse priurità.

A vacuna Sinopharm pò esse offerta à e persone chì anu avutu COVID-19 in u passatu. Ma l'individui ponu sceglie di ritardà a vaccinazione per 3 mesi dopu l'infezzione.

Si deve vaccinà e donne incinte è chì allattanu ?

I dati dispunibili nantu à a vacuna Sinopharm COVID-19 in e donne incinte sò insufficienti per valutà l'efficacità di a vacuna o i risichi assuciati à a vacuna in a gravidanza. In ogni casu, sta vacuna hè una vacuna inattivata cù un adjuvantu chì hè usata in rutina in parechje altre vaccine cù un bonu prufilu di salvezza documentatu, ancu in e donne incinte. L'efficacità di a vacuna Sinopharm COVID-19 in e donne incinte hè dunque prevista per esse paragunabile à quella osservata in donne non incinte di età simile.

In l'interim, l'OMS ricumanda l'usu di a vacuna COVID-19 Sinopharm in e donne incinte quandu i benefici di a vaccinazione per a donna incinta superanu i risichi putenziali. Per aiutà e donne incinte à fà sta valutazione, devenu esse furnite infurmazioni nantu à i risichi di COVID-19 in gravidanza; i probabili benefici di a vaccinazione in u cuntestu epidemiulogicu lucale; è e limitazioni attuali di dati di sicurità in e donne incinte. L'OMS ùn ricumande micca a prova di gravidenza prima di a vaccinazione. L'OMS ùn ricumanda micca di ritardà a gravidanza o di cunsiderà a fine di a gravidanza per via di a vaccinazione.

L'efficacità di a vacuna hè prevista per esse simile in e donne chì allattanu cum'è in altri adulti. L'OMS ricumanda l'usu di a vacuna Sinopharm COVID-19 in e donne chì allattanu cum'è in altri adulti. L'OMS ùn ricumande micca di cessà l'allattamentu dopu a vaccinazione.

Per quale ùn hè micca cunsigliatu a vacuna?

L'individui cù una storia di anafilassi à qualsiasi cumpunente di a vacuna ùn deve micca piglià.

Qualchese chì a temperatura di u corpu hè più di 38,5 ºC deve posponà a vaccinazione finu à ch'elli ùn anu più a frebba.

Hè sicuru?

SAGE hà valutatu currettamente i dati nantu à a qualità, a sicurezza è l'efficacità di a vacuna è hà cunsigliatu u so usu per e persone di 18 anni è sopra.

I dati di sicurità sò limitati per e persone di più di 60 anni (per via di u picculu numeru di participanti in prucessi clinichi). Mentre ùn si pò anticipà micca differenze in u prufilu di sicurezza di a vacuna in l'adulti anziani paragunate à i gruppi di età più ghjovani, i paesi chì pensanu à aduprà sta vacuna in e persone di più di 60 anni anu da mantene un monitoraghju attivu di sicurità.

Quantu hè efficace a vacuna?

Un grande prucessu di Fase 3 multi-paese hà dimustratu chì 2 dosi, amministrate à un intervalu di 21 ghjorni, anu una efficacità di 79% contru l'infezione sintomatica SARS-CoV-2 14 o più ghjorni dopu a seconda dosa. L'efficacità di a vaccinazione contr'à l'uspidale era di 79%.

U prucessu ùn hè micca statu cuncepitu è ​​alimentatu per dimustrà l'efficacità contr'à a malatia severa in persone cun comorbidità, in gravidanza, o in persone di 60 anni è sopra. E donne eranu sottorappresentate in u prucessu. A durata mediana di u seguimentu dispunibule à u mumentu di a revisione di l'evidenza era di 112 ghjorni.

Dui altri prucessi di efficacità sò in corso, ma i dati ùn sò ancu dispunibili.

Chì hè a dosa cunsigliata?

SAGE ricumanda l'usu di a vacuna Sinopharm cum'è 2 dosi (0,5 ml) somministrate intramuscularmente.

SAGE ricumanda chì una terza dosa addiziale di a vacuna Sinopharm sia offerta à e persone di 60 anni o più cum'è parte di una estensione di a serie primaria. I dati attuali ùn indicanu micca a necessità di una dosa supplementaria in persone sottu 60 anni.

SAGE ricumanda chì e persone severi è moderatamente immunocompromessi deve esse offrittu una dosa addiziale di vaccina. Questu hè duvuta à u fattu chì stu gruppu hè menu prubabile di risponde bè à a vaccinazione dopu à una seria di vaccinazione primaria standard è hè in più risicu di malatia COVID-19 severa.

L'OMS ricumanda un intervalu di 3-4 simane trà a prima è a seconda dosa di serie primaria. Se a seconda dosa hè amministrata menu di 3 simane dopu à a prima, a dosa ùn deve esse ripetuta. Se l'amministrazione di a seconda dosa hè ritardata di più di 4 simane, deve esse data à u più prestu pussibule. Quandu amministra una dosa supplementu à più di 60 anni, SAGE ricumanda chì i paesi duveranu inizialmente scopu di maximizà a cobertura di 2 dosi in quella pupulazione, è dopu amministrà a terza dosa, cumincendu cù i gruppi di età più anziane.

Hè una dose di rinfurzà cunsigliata per questa vacuna?

Una dosa di rinfurzà pò esse cunsiderata 4 - 6 mesi dopu à a fine di a serie di vaccinazione primaria, cuminciendu cù i gruppi d'usu di priorità più altu, in cunfurmità cù a Roadmap di Priorità di l'OMS.

I benefici di a vaccinazione di rinfurzà sò ricunnisciuti dopu à l'evidenza crescente di l'efficacità di a vaccina in diminuzione contr'à l'infezione lieve è asintomatica SARS-CoV-2 cù u tempu.

E dosi omologu (un pruduttu vaccinu sfarente à Sinopharm) o heterologu (una dosa di rinfurzà di Sinopharm) ponu esse aduprati. Un studiu in Bahrain hà truvatu chì l'aumentu eterologu hà risultatu in una risposta immune superiore in paragunà à l'aumentu omologu.

Questa vacuna pò esse "mischjata è assuciata" cù altre vaccini?

SAGE accetta duie dosi eterologi di vaccini OMS EUL COVID-19 cum'è una seria primaria cumpleta.

Per assicurà un'immunogenicità equivalente o favurevule o l'efficacità di u vaccinu, sia di i vaccini OMS EUL COVID-19 mRNA (Pfizer o Moderna) sia i vaccini OMS EUL COVID-19 vectored (AstraZeneca Vaxzevria/COVISHIELD o Janssen) ponu esse aduprati cum'è una seconda dosa dopu à un prima dosa cù a vacuna Sinopharm dipende da a dispunibilità di u produttu.

Impedisce l'infezzione è a trasmissione?

Attualmente ùn ci hè micca dati sustantivi dispunibili in relazione à l'impattu di Sinopharm nantu à a trasmissione di SARS-CoV-2, u virus chì provoca a malatia COVID-19.

Intantu, l'OMS ricorda a necessità di mantene è rinfurzà e misure di salute publica chì funzionanu: mascheratura, alluntanamentu fisicu, lavatu di mani, igiene respiratoria è di tosse, evitendu a folla è assicurendu una ventilazione adatta.

Funziona contr'à e novi varianti di u virus SARS-CoV-2?

SAGE ricumanda attualmente l'usu di sta vacuna, secondu a Roadmap di Priorità di l'OMS.

Quandu i novi dati diventanu dispunibili, l'OMS aghjurnerà e raccomandazioni in cunseguenza. Sta vacuna ùn hè ancu stata evaluata in u cuntestu di a circulazione di varianti diffusa di preoccupazione.

Cumu si compara sta vacuna à l'altri vaccini chì sò digià in usu?

Ùn pudemu micca paragunà i vaccini testa à capu per via di i diversi approcci adottati in u cuncepimentu di i studii rispettivi, ma in generale, tutti i vaccini chì anu ottenutu a Lista d'Usu d'Urgenza di l'OMS sò assai efficaci in a prevenzione di e malatie gravi è l'uspitalisazione per via di COVID-19. .


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022

  • Previous:
  • Next:

  •