• pagina

Cumu aduprà una maschere non-rebreather

A maschera non-rebreatherhè un dispositivu medicale speciale chì aiuta à furnisce l'ossigenu in l'emergenza.Queste maschere aiutanu e persone chì ponu sempre respira per sè stessu, ma anu bisognu di assai ossigenu extra.

Una maschera non-rebreather implica quattru parti impurtanti:

•‌ A mascara

• ‌Un saccu di reservoir

• ‌2 à 3 valves one-way

• ‌Tubi per cunnette u saccu di reservoir à un tank d'ossigenu

L'ossigenu scorri da u tank in u saccu di reservoir.Una valvula unidirezionale cunnetta u saccu di reservoir à a maschera.Quandu una persona respira, l'ossigenu si move da a borsa in a maschera.

Valvole unidirezionali.Quandu qualchissia exhales, a prima valvula unidirezionale impedisce u so respiru di vultà in u saccu di reservoir.Invece, l'exhale spinge l'aria attraversu una o duie valvole unidirezionali supplementari à l'esterno di a maschera.Queste valvule impediscenu ancu chì a persona respira l'aria da u restu di a stanza.
Maschere non-rebreathersò pensati per furnisce assai ossigenu extra à a vostra via aerea.A frazzioni normale di l'ossigenu inspiratu (FIO2), o cuncentrazione di l'ossigenu in l'aria, in ogni stanza hè di circa 21%.

Maschere non-rebreathervi furnisce 60% à 91% FIO2.Per fà questu, formanu un segellu intornu à u nasu è a bocca.Stu segellu in cumbinazione cù e valvole unidirezionali vi garantisce di respira solu u gasu da u tank d'ossigenu.

Usi di maschere Non-Rebreather

Ci hè parechje manere di risolve i prublemi di respirazione chì sò più convenientimaschere non-rebreather. Maschere non-rebreathersò generalmente riservati per situazioni d'urgenza quandu avete bisognu di assai ossigenu in una volta.Alcune di queste emergenze includenu i seguenti.

Lesioni traumatiche.Qualchese preghjudiziu seriu à u to pettu o pulmoni pò fà difficultà per voi per ottene abbastanza ossigenu.Amaschera non-rebreatherpò aiutà à mantene a respirazione mentre l'azzioni d'urgenza sò pigliate per stabilizzà i vostri pulmoni.

Inalazione di fumu.A respirazione di u fumu pò dannà seriamente i vostri pulmoni.Un effettu di l'inhalazione di fumu hè l'inflamazioni è l'inflamazioni di e vostre vie aeree.Amaschera non-rebreatheraiuta à furnisce l'ossigenu abbastanza per mantene a respirazione finu à chì l'infiammazione si sparisce.

50


Tempu di post: 25-May-2023

  • Previous:
  • Next:

  •